god frukost

nu har jag kommti tillbaka från frukosten. fick sämsta väckningen nånsin. jag som aldrig vaknar av ljud eller nått, så hade mamma ring på syrrans mobil=inge svar, sen ringer mamma på min och åke på rickards och rickard har ljud på de har inte jag. så ja vaknar av de men orkar inte svara så kollar ja på min så ringde ju mamma, aa vet ni va hon sa: ni måste skynda er, dom serverar bara frukost till 9. och då va klockan 20 i  och vi alla är dö trötta så ja skriker "upp och hoppaaaaaa" haha aajja inge kul att veta men skit samma.

idag så ska vi börja åka hemåt. men stannar i sundsvall för att shoppa lite. as najs :D

de är as tråkigt folk inne på msn, typ 3 stycken som är online resten är inte vid datan -.- men ja, va ska man göra :P

puss


gammal bild, men aja

Kommentarer
daniella säger:

snygg blogg :D

vad gör du? :)

2010-07-01 | 14:36:53
Bloggadress: http://daniellajuliaeemma.blogg.se/
daniella säger:

sv: hih vrsg & tack:)

okey, nej inte så mkt kollar runt lite på olika bloggar:)

vad har du gjort idag då?:D

2010-07-01 | 22:37:49
Bloggadress: http://daniellajuliaeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback