:(

nu är jag tillbaka från tandläkaren. tog sådär 30min. kommer få laga :ooooo dom bah: de är på gränsen, äh vi lagar för säkerhetsskull.... jag som hatar tandläkaren -.- hahahah fuck... aja ska snart ta och byta om och åka till linda.
igår då, va säger man om sommarkväll i år!?
jag var ju inte där från början utan kom när de va slut xD så vet ju inget om de, men efteråt. tror många kom för att träffa vänner och nytt folk men de är trevligt när de finns nåra som sjunger och sånt oxå. träffade endel folk iaf. kommer inte ihåg få mycke, men jag och mimmi skaffa oss nåra nya polare xD hahaha as najs, härliga va dom. så ja, tycker att de va en 3av5 iaf. nästa vecka ska vi va där från början.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback