@dadys place

sitter hemma hos pappa nu och har nyss ätit. det tog en jävla tid på banken för ja skulle fixa ID kort och ett nytt konto, as lång tid, han va as seg. men nu är de klart iaf, de är bra! har pratat med syrran ett tag, om gamla minnen och shit. saknar de hur mycke som helst...



jag och alexandra kom på att vi ska skaffa hästar här igen. fan va najs. så kan hon ta hand om dom och hålla igång min lite sånt när jag inte kan komma eftersom de ligger så öde. men så tränar jag den när jag är här och sånt. haha lite mer detaljer finns och mer planering, men detta har vi pratat om as länge och de är faktist en riktigt bra ide. men aa, pappa lär ju inte gå med på iaf. kan ju alltid ha drömmar.



så snart ska vi ta och ta moppen till konsum eller va de nu va i valbo i think. chips blir de att införskaffa till ikväll. riktigt mysigt. tror nog inte vi haft en enda egen myskväll på typ 1.5 år :( saknar de så de gör ont, men ikväll så är the crazy sisters tillbaka. de blir as härligt...


så nu ska ja va social på msn ett tag så adda [email protected]


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback