vad gör jag egentligen vaken?

jo, nu ska ni få bli chockad. jag gick upp halv 6 för att ta mig en riktigt rejäl tid till datan nu på morgonen och att fixa mig så jag inte behöver stressa. ska nämligen testa en ny sminkning och kan inte direkt förvänta mig nått av den. så då behöver jag tid om de skulle bli fel. smart tänkt va?
men hur mår ni nu när ni vaknat? är de bra eller? hoppas de, själv är jag ganska så mycke seg, inte alls van att gå upp tidigt.
dagens planer vet jag inte riktigt än, kanske åker och köper löshår annars så får vi ta dagen som den kommer. ni vet, jag är ju spontan. haha undra vad min kille kommer säga när jag är sån, har blivit lite mer nu med tiden så får väl se.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback