varför? varför just jag, varför just du, varför just oss!

jag vet bara inte hur jag ska klara mig, hur jag ska gå vidare... jämt när jag mått dåligt och vart ledsen så har han funnits där, inte för att han kan prata och sånt. men närvaron och verkligen känna kärleken mellan oss och förtroendet, det är sjukt. jag liksom sitter breve han och han verkligen känner sorgen och bara står där, bara finns och får en att känna sig så obeskrivligt trygg.
han lägger huvvet i mitt knä och bara står där!
jag vet bara inte hur jag ska klara mig, hur jag ska gå vidare... jämt när jag mått dåligt och vart ledsen så har han funnits där, inte för att han kan prata och sånt. men närvaron och verkligen känna kärleken mellan oss och förtroendet, det är sjukt. jag liksom sitter breve han och han verkligen känner sorgen och bara står där, bara finns och får en att känna sig så obeskrivligt trygg.
han lägger huvvet i mitt knä och bara står där!
jag började grina idag när vi ridit klart.. han kände direkt av de, ställde sig med huvvet i min famn och bara stod där, fattar inte att det inte kommer vara så nå mer. kommer aldrig att få känna så av nån, inte ens en människa.
vet att de kan vara väldigt svårt för dom som inte håller på med hästar att förstå (?) men dom kan verkligen vara precis det man behöver när man mår som dåligast. säger inget som kan förvärra utan bara ger tryggheten.
så jäkla mycket vi gått igenom tillsammans, absolut allt har jag kunnat sitta och berätta och han bara känner av och förstår! man verkligen ser i ögonen vilket medlidande han har, min absolut bästavän!
att lämna dig är lika som salta i såret!
denna film gjorde jag för ett år sedan, trodde våran tid skulle vara över. men jag kämpade och kämpade att få behålla dig. och nu tas du ifrån mig.
du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt!
på fyra ben går den jag gillar allra bäst!
men glöm aldrig, aldrig någonsin! hur mycket jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback