tredje advent

men godmorgon, har ni sovit gott ? det har jag, ååh va skönt att sova nu när man knappt sovit nått i helgen.
käkade nyss, eller för ett tag sen. måste säga att varm oboy måste vara de godaste som finns att dricka på vintern ;)))
nej nu ska jag inte vara jobbig.
absolut inget bestämt idag faktiskt, bara chilla.
haha har blivit utmanad på cs, men njaaaaa har inte spelar på 2 månader så vet inte om de är så bra ide.
jag kom på en sak, nu när 2010 börjar närma sig slutet så tänkte jag på en sån där lista om vad man hunnit gjort och sånt. har ni lust att hjälpa mig med frågor? ni behöver inte skriva på bloggen, går lika bra med msn och sådär. men det skulle vara jätte kul :))
puss
matte och alex igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback