talar ut, fyfan för sånt beteende

måste få detta ur mig nu!
jag verkligen hatar folk som har beteendet "amen hon tycker inte att hon är nå snäll, då gör inte jag de heller, fast jag inte känner henne men skit samma måste ju hänga med kompisen liksom".. VAFAN FOLK TA OCH FÖLJ DINA EGNA KÄNSLOR OCH ÅSIKTER! stör mig så fruktansvärt på sånna människor.
vi säger att jag inte känner en person, så säger hon massa skit om mig, fast hon inte ens känner mig. VAFAN är de för liv! snälla, kan ni inte bara ta och lära känna personen och sen snacka skit om ni måste, MEN VAFAN INTE FÖRE NI EN VET VEM DE ÄR! finns allt för många som dömmer folk bara för att man vill eller för att ens kompis kompis kompis kanske sagt hej och man inte var så glad den dagen. så patetiskt beteende så jag har lust att cutta allihopa..
jag slår vad om att ingen av mina kompisar snackar skit om mig, ingen är sån och så skulle vi absolut inte ens vara kompisar om man gör sånt. varför ens snacka skit, varför ens lägga sig i nån annans liv.. hur ofta är det som jag går och snackar skit? aldrig, finns inte ens en anledning att gå och snacka om nån man absolut inte känner och som absolut inte har en mening eller plats i ens liv, varför då lägga energi på att snacka skit som ändå inte ger nått! förstår mig inte på sånna människor, eller deras beteende kanske man ska säga. för personerna är de absolut inget fel på, men de beteendet är ett handikapp enligt mig, även om sjukt många har det så är de så jag tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback