kvällsupdate

det är väldigt många som tycker att jag ska sätta lösen på bloggen, eller alla tycker det. så har bestämt att det är så de får bli nu, från och med imon är de lösen så ni som läser får mer än gärna fråga efter det. bara inte allmänheten får reda på de så vem som helst kan läsa.

tagit mig själv till sängen nu med datan i knät, lyssnar på musik och smsar. så mysigt! fick i horoskopet att jag kommer ta tag i kärleken imon och visa mina känslor. lite svårt just för att jag vet inte om de är så bra ide. singel är bäst för mig just nu, måste få leva själv och inte bara ha massa kärleks problem att tänka på hela tiden.


Kommentarer
josefine säger:

jag vill veta (a) haha

2010-12-06 | 22:48:51
Bloggadress: http://josefineamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback