kvällens sammanfattning

jaaaao då är man hemma igen då.
dåligt najs man haft de! gick till donken med mathilda, söt hon är lillgumman! iaf så kom eric och laden dit, satt där en stund sen så drog vi till eric. fett najs, bara liiiite varm epa ;ooo aa men satt och snacka lite, skratta och kolla på nå sak på datan. drog på en skräckfilm, riktigt läskig, heheheha jag skrek (A) så efter de snacka lite och drog även på en till, nån lik american pie fast mycke roligare. skojar inte nu men jag skrattade varannan sekund typ, och efter typ en kvart så märkte jag att alla andra satt helt tysta. man bah "oj bara jag som skratta, men så min humor" HAHHA aaa men ägde iaf.... fick skjuts hem och käka när jag kom hem. muuuums! aja ska bjussa på bilder nu sen så vet jag inte! :D
körde på HELT ofixad idag oxå, riktigt skönt!
min älskling, min drivningskraft, min gläjde för dagen, älskar dig!
HAHAHAHHA, klär mig!
HAHAHAHHAHA mathilda, detta är våran humor
avslutas med denna, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback