ju mer ni kommenterar, ju mer känslosamt blir det!


men vad händer nu då gött folk?
har fått in dedär deppen just nu och känner mig verkligen nere, de är inte något jag längtar efter. men ibland bara önskar man att man verkligen hade velat vart DÄR just precis då!
det var mycke som gick fel och jag ångrar allt jag sagt.
men att trigga mig sådär va väl ändå lite elakt.
jag saknar dig så mycke, har du glömt allting du sa.
det kommer alltid vara vi, alltid bara du och jag.
jag är verkligen tacksam att jag har mina vänner, så mycket som ni ställer upp och bryr er. tack allihopa! hade nog aldrig kunnat gått vidare och klarat mig igenom detta om jag inte hade er. dom orden är så utslitna av så många människor, men i denna mening som är skriven av mig till er så är allt känslosamt och endast sanning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback