grym kväll

tjaaaaaaadåå!
hade de så gryymt trevligt ikväll, sjukt vad min släkt har humor. seriöst ingen fattar den, faktiskt riktigt speciell. men det var så mysigt, käkade och prata jätte mycket. efter de så åkte alla hem men jag och moster johanna gick och fikade och snacka skitmycket. jag är verkligen hur lik henne som helst, faktiskt den jag är mest lik i släkten. hyperaktiva, utseende, sättet att tänka, humor, ja allt! riktigt kul faktiskt, hon är 10år äldre än mig men ändå är vi så nära varandra, märks verkligen inte att jag är så mycke yngre.
tog sjukt med bilder med mormors kamera så ska ta och åka dit nån dag och föra över alla bilder från idag och släktträffen i somras, hon har så mycke bilder som jag vill ha.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback