godmorgon

vet inte riktigt varför jag är uppe såhär tidigt, men av nån anledning vaknade jag och bara kände för att gå upp.
2 december idag då, skolan som vanligt sen hem och städa lite. och mot kvällen så åker jag och mamma till storvik på sån där natt öppet, najs!
hmm de börjar ju bli dags att tänka på vad man önskar sig i jukklapp, jag har verkligen ingen aning. de är ju pengar som står högst upp, så jag kan kirra en moppe snart. men kanske inte så kul att bara få pengar, inte och ge heller för den delen. men annars så,
  • 4st hål i örona
  • ansiktsbehandling
  • kläder, stora mysiga tjocktröjor
  • pengar!
kommer faktiskt inte på nå mer just nu.
men tror jag nog ska ta och lägga mig i sängen ett tag till, orkar inte riktigt fixa mig idag så får bli naturligt idag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback