gårdagens fritid

ojoj va de va längesen jag bloggade nu kände jag. har vart fullt upp hela tiden. men tänkte ta och dra en liten sammanfattning sen en massa bilder.
igår så följde mathilda med mig hem efter skolan, chillade hemma och lagade lunch. stack till valbo och kikade runt lite, hittade ett par skitsnygga skor som jag verkligen ska köpa på mellandagsrean. iaf så när vi kom hem så duschade och fixa oss, käka midda sen stack kom laden alex och philip hit. gjorde lite saker och sånt, åkte ut senare till donken och käka lite mera. så kom bonden och tarun dit och hämtade oss och skulle köra hem oss men dom sladdade in i en snögrav, HAHAH! har kort på de. iaf så tog ett tag där men tillslut så kom vi hem. stanna ute och snackade ett tag och sådär, askul! kom nåra kompisar till dom, MAHAHAHAHAHAHAHA gaaaaay! (A)
SKITSNYGGA!! erkänn då?
sedan så drog vi ut med dom andra och då hamnade man här!
HAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback