feeeet kväll

är hemma nu som ni nog förstår. tror jag måste börja tidsställa mina inlägg så det blir lite mera, då jag inte är hemma och kan skriva så ofta.
men kvällen då, åkt epa och vart på donken typ. haha haft redigt skoj faktiskt, lika störd humor faktiskt. tycker denna va solklar faktiskt.
jag skrev till tarun från alex mobil..
jag- märks det att julia skriver?
tarun-ibland
jag-jag skriver inte som en bonde
HAHAH, ja min humor som sagt!
så va de lite kul att jag tar 3 timmar på mig att äta upp en jävla glass, hahah!
aja ska inte babbla på för mycket nu.
ska upp vid halv 10 och fixa mig så drar jag mamma och johan in till valbo igen. ska nog shoppa lite gran sen så drar vi till gävle och käkar med släkten. de är faktiskt sjukt kul, då alla har samma sjukt störda humorn.
pusss

Kommentarer
johan säger:

hhah ja den var nog bäst den men skoaj vare

2010-12-05 | 00:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback