♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.

Min perfekta helg tror jag skulle beskrivas såhär.
fredag - Slutar skolan tidigt, går hem och duschar sen åker och solar. fixar sig och sådär, åka till gävle mot kvällen och hitta på nått kul. komma hem och sova med nån kompis.
lördag - vakna upp med kompisen rätt så tidigt ändå, 11 kanske. åka iväg och shoppa och bara leka. gå på hockey match i gävle sedan hitta på nått. komma hem och lägga sig jättesent.
söndag - sova ut jäääätte läänge. bara chilla, kanske va med nån kompis och bara ta de lugnt. sitta och prata eller gå på stan.
Detta är mest utformat efter min och mimmis helg som är den bästa jag vart med om.
vi åker till gävle och bara är, ser vi nå coolt gäng så går vi fram och pratar, vipps så har man skaffat sig nya vänner. jätte bra ju, man kan göra mycket kul utan att planera och bestämma. bara vara och ta de som de kommer.

Kommentarer
Kevin-MB säger:

Söt som vanligt:)

2010-12-05 | 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback