♥ Dag 8 – Min första kärlek.

Detta kommer antagligen bli ett långt inlägg.
Min första kärlek är då såklart Viktor, en mycket speciell person som betyder otroligt mycket för mig även idag.
våran relation var uppbyggt på mer än bara kärlek, det var lycka och frihet. det vi hade tillsammans är väldigt svårt att hitta. tryggheten som fanns där har jag aldrig känt förr, lyckan som spreds, känslan av att han accepterade mig för precis den jag var, att få vara en sån stor del av hans familj, att få ha en plats i hans liv, bara småsaker som gjorde allt så betydelsefullt.
hur mycket jag än skulle skriva så skulle de aldrig kunna ge er en inblick på oss, hur vi hade de och hur allt var.
men för att beskriva viktor som person ger kroppen en rysning. han är inte som andra killar, hans humor och personlighet är underbar och han går aldrig på utseende. det är de som finns inuti som betyder något och det är just de som jag fall för, det som fanns inuti han. tryggheten och tendensen att vara precis sig själv. så omtänksam och så himla mysig, bara leka runt och inte ta allt så seriöst. det tycker jag är viktigt, att man kan leka och ha kul i ett förhållande, och de va precis det vi hade, kul!
alltid gjorde vi nått, alltid va vi med kompisar, alltid busade och lekte vi. att utesluta sina vänner för en pojkvän är så otroligt dålig stil, varför inte vara med båda samtidigt, det är bland de roligaste som finns.
du såg direkt när jag mådde dåligt, när jag var helt nere. och du fanns där, du höll om mig tills jag slappnade av, bara låg stilla i världens tryggaste famn.
varje dag tänker jag på mitt misstag, det största jag kunde göra, de sämsta jag kunde göra, det som vände livet upp och ner. varför tog det sluta! vart var mina tankar och varför hände det som inte fick hända. en fråga jag själv aldrig kommer kunna svara på. det var mitt misstag jag aldrig förlåter mig själv för, än idag mår jag dåligt över det och saknar dig mer än någonsin.
förlåt viktor lundell, förlåt för att jag svek dig när du fanns där som mest. förlåt!
älskar dig mer än du tror, än idag, aldrig kommer det försvinna.
kommer aldrig släppa dig ifrån mina tankar, kommer alltid tänka på dig som den speciella personen som gjorde mig själv till en bättre människa.

Kommentarer
anonym säger:

-.-'

2010-12-07 | 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback