♥ Dag 7 – Min bästa vän/vänner. (gårdagen)

då har vi kommit till dagen som jag ska skriva om de betydelsefullaste jag har. mina vänner, hur ska man kunna beskriva det. tänkte ta och skriva om dom som står absolut närmast, och bli inte sur eller ledsa om ni inte är med, för jag älskar er alla hur mycke som helst!

Mimmi Bergström!

världens bästavän, hon vet allt om mig, exakt allt. det är hon jag ringer när jag må dåligt, det är hon som alltid får mig på humör no mather what. det är hon som ställer upp, det är hon som aldrig sviker, det är hon som bryr sig. det är hon jag älskar av hela mitt hjärta.

Mimmi är en sån sjukt underbar person. vi är lite lika varann till sättet faktiskt. båda är spralliga och måste jämt göra nått, vi har samma humor, blir hyper på cola, är ALDRIG feg bland människor, bjuder ALLTID på oss själva. det har vi bevis på, kan ju fråga rasmus åkerlund andy danielsson och john, hahah!

kommer aldrig kunna förklara Mimmi som person, aldrig helt. det finns inte ord till att förklara hur mycket denna unge betyder för mig och hur mycket jag älskar henne. våran minnen är oslagbara och då menar jag verkligen de. vi går igenom allt tillsammans och det är verkligen ingen som kan skilja oss. aldrig har vi bråkat, helt otroligt så länge som vi känt varann. men vi kommer så bra överräns, min syster skulle jag klart kalla de.

älskar dig sjukt mimmi bergström, betyder mer än jag nånsin kommer kunna förklara! <3

 

Johan Johansson

Jag tror verkligen inte att du vet hur mycket du egentligen betyder för mig. Men så mycket som du ställt upp för mig, de är sjukt faktiskt. du är en sån som jag berättar allt för, och du bara lyssnar och säger precis det man vill höra. otroligt att jag fått lärt känna en sån person som du, är verkligen jätteglad för de.

Johan, även om du inte tror på de, så älskar jag dig!

Monika Boox

skitungen nummer ett, allt vi gjort och allt vi pratat om. det är så mycket, ändå har vi inte känt varann så länge. ett år eller va är de? men så mycket som vi gått igenom och så mycket dumt vi egentligen gjort. vi är som bill och bull, eller piff och puff.

du vet mycket om mig, inte allt men mycket och det är precis så de ska vara, det känns så bra. alltid ha dig vid min sida, de är då jag mår bra. om jag aldrig lärt känna dig så skulle jag inte vara den jag var idag. när vi blev vänner. det var då jag förändrades till den jag är, då jag plockade fram det dampiga och spralliga tjejen. jag har dig att tacka för att jag är där jag är idag.

älskar dig monika! <3

 

Emma Lindh

Så mycket som vi gått igenom, 2 år snart emma tänk vad tiden gått fort.

så mycket som jag älskar dig kan nog ingen göra, så mycket som vi skrattar och bara lever kan nog ingen göra, så mycket seriöst snack med dig kan nog ingen göra. vi gör allt, vi skrattar och bara lever livet fullt ut. du är en sån sjukt underbar människa. lika som mig, sprallig! det är nått alla är av mina kompisar. men du har nått mer, nån kraft eller känsla i dig som får en att känna sig så trygg.

älskar dig emma!

 

 

 


det blev lite jobbigt att skriva, men jag lovar att er som jag inte skrev om. ni får aldrig tvivla på att jag inte älskar er, för det gör jag verkligen. ni vet vilka ni är, en självklarhet!


Kommentarer
MonNe säger:

älskar dig vännen.. du har gjort mig den jag är... skulle aldrig kunna ersätta dig.. för den plats du har mitt hjärta, kan bara du ha!!!!<33

2010-12-04 | 12:43:26
Bloggadress: http://hellomonne.blogg.se/
Anonym säger:

Julia fyfan vad jag älskar dig! blev helt tårögd nu, sitter och tänker på allt vi gjort, i somras fy i helvete va kul vi hade! tusen fler minnen tillsammans väntar! <3

2010-12-05 | 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback