♥ Dag 7 – Min bästa vän/vänner. forts

jag tänk på dehär och det finns så många fler som verkligen förtjänar att få vara med och verkligen få känna att jag älskar dom.


Caroline Niemi
Du och jag står verkligen nära varandra. du vet varje detalj om alla jag smsat och pratat med, du vet allt när jag blivit sårad, varenda ord, all jävla skit jag vart med om. du är verkligen betydelsefull caroline. vi har gått igenom varje skoldag tillsammans, alltid har vi ställt upp för varandra. som syrror, vet allt om varandra och delar livet och skolan tillsammans, bråkar men kommer alltid vara bästavänner.
älskar dig caroline!
Mathilda Uimonen
Mathilda, så mycket som vi gått igenom och så grymt länge vi känt varandra. 6år, det har gått så snabbt. vi har gjort allt, bråkat skrattat levt busat gråtit, allt! så bra som vi känner varandra och så bra som vi får varandra att må. jag släppte taget om dig en gång, ett livs misstag. är så grymt glad att vi hittade tillbaka, tajtare än någonsin. kommer inte släppa taget om min mathilda igen. vi är så lik varandra, sån humor och sån livskraft. sen du började i klassen så har vi hyprat runt och fått många blickar. men det är vi, vi som är helt galna.
älskar dig mathilda!

Kommentarer
mathilda säger:

jag kommer aldrig släppa dig igen. jag älskar dig nu och föralltid <3

2010-12-06 | 16:13:21
Bloggadress: http://trueblonde.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback