♥ Dag 6 – Min dag i detalj.

Det började med att mathilda kom till mig 07.35, jag sov då så hon väckte mig. men klev upp ungefär 07.50. klädde på mig och satt lite vid datan. så gick vi till skolan. hade först klassråd där vi skulle göra nått om hur man lär sig plugga på bästa sett och sånt. så efter de gick vi lite i skolan sen så blev de matte. smsade nästan hela tiden med massa folk, riktigt kul. men fick endel gjort faktiskt, enkelt dedär med matte faktiskt. så gick vi till mig och hämta idrottskläder efter. hade handboll på idrotten, skitkul faktiskt. gick på lunch direkt efter, gick faktiskt att äta idag, men ändå så drog vi med emil victor och nicklas ner till enen och köpte dricka och sånt. hade svenska sen 12.40. roligaste lektionen idag faktiskt, skrev om "våga vara dig själv!", intressant ämne dedär, fick riktigt bra kritik av min lärare. hon sa ungefär "otroligt att man kan få ut så himla mycke bra av detta ämne som du fick här, mycke bra skrivet" och lite mer (A) så när de va klart så fick vi dra direkt till so;n som började 5 min senare. gjorde knappt nått till en början men sen så gick vi in i 8D;s lektion och satt vid datorerna och skrev klart om hinduism och buddism så nu är de klart iaf. men så var skolan iaf.
väl hemma så satt jag och snacka med johan ända tills nu, fixat mig lite oxå och så.
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback