♥ Dag 5 – Berättar om något busigt jag gjort.

Då har vi kommit till den dag som jag absolut inte vill skriva om.
jag har gjort så sjukt mycke busiga saker som jag verkligen ångrar, inget som jag är särskilt stolt över men som man ändå vill testa på och tyckte va kul då. men konsekvenserna va inte sådär jätte roliga. vet inte riktigt vilken av grejerna som är så kul att berätta och höra om. Dom flesta vet nog redan de värsta av allt, iaf dom som bor i sandviken och som står mig närmast. jag vet att många av er nu vill höra vad de va och sånt, men då måste jag säga att de är inget som jag kommer skriva ut på bloggen. man har ju sin mamma som läser bloggen, haha!

kan väl ta den gången då jag skulle vara hemma hos min bror med emma. det var ingen hemma hos mig och inte hos min bror heller, alla vart borta under en helg. så hade vi lovat att hålla oss inne på kvällen/natten. men vi passade på och bjuda hem massa folk till mig och sånt. allt gick jätte bra och sånt tills vid 12 nångång då mamma ringde mig och undra vad vi gjorde. såklart hörde hon alla i bakgrunden och blev riktigt arg. de förstår man ju egentligen, förtroendet blev ju inte så bra, tog riktigt lång tid att bygga upp de. så bara slänger jag iväg de på en kväll, de vill säga de som hände för typ 2 månader sen. så nästan ett år tog de att bygga upp ett förtroende igen. smart som jag är så är jag svår att få ett sånt förtroende för jag gör alltid så de sjunker ner, just för att jag inte lyssnar så bra på mamma och bara gör som jag vill och sånt.
men håller på och verkligen kämpar på att bygga upp de nu igen, så mycke skönare när man känner att man kan ha ett bra band med sin förälder på de sättet, underlättar så himla mycket.
en bild som togs samma dag :)

Kommentarer
emma lindh säger:

du lära ta den snyggaste bilden på mig oxå??!?!?!?!:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2010-12-02 | 12:45:57
Bloggadress: http://emmaalindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback