♥ Dag 25 – Min skoltid.

räknar man med dagis? isf kan jag säga att jag gick i storvik på dagis. sedan så flyttade jag till gävle och gick förskolan till 2an där. så flyttade till storvik igen och gick upp till 6an och nu går jag på murgårn sedan 7an och kommer göra de tills jag slutar 9an. sedan vet man ju aldrig vart jag hamnar..
men om vi räknar från gävle då. hmm, jag är och har alltid vart väldigt sprallig och aldrig kunna suttit stilla. alltid vart i farten och alltid vart jättemodig till att testa nya saker. så när jag gick i gävle så var jag väldigt jobbig att handskas med.
sedan i storvik så trivdes jag inte alls. i början var de bra men ju äldre man blev ju mer fick man ta del av den dära bitchiga och "jag tror jag är nått om jag är dum" stilen. aldrig gillat storvik, dom har ett väldigt speciellt sett att bete sig som jag aldrig kunnat ta del av.
men när jag började på murgårn så fick det en vändning. det blev mycke bättre och dom var så snälla och inte alls bitchiga. var väldigt osäker efter jag bott i storvik men det är så gott som bortblåst och skolan skulle nog aldrig kunna blivit roligare än den är nu. tack till att jag valde att byta från storvik!
4an tror ja
6an
7an
8an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback