♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.

  • jag önskar verkligen att jag börjar tänka mer på allt positivt jag har i mitt liv, att jag tar vara på det och mår bra. för som det är nu så tänker jag varje dag på allt dåligt, har det jämt i tankarna. det är ju så grymt jobbigt och leder till att jag gör saker som jag aldrig skulle gjort annars. men om jag får upp mina tankar till allt positivt så tror jag nog att det skulle bli så mycket bättre och skulle inte göra så mycke dumheter som får en att tänka på annat.
  • visa hur mycket jag egentligen älskar min mamma, det är hon som jämt får ta allt skit vad det än är. måste verkligen stå upp för vad JAG har gjort och att JAG ska reda ut det. tycker synd om dig mamma som jämt måste ta min skit.
  • önskar oxå att jag verkligen tänker innan jag tar ett beslut, det spelar ingen roll om det är en liten eller stor sak. att aldrig kunna se konsekvenserna av det jag gör är inte kul, det är jobbigt och man mår verkligen skit över det. jag måste liksom tänka mer, inte vara så hastig med beslut. jag har all tid i världen och allt behöver inte ske på en gång.

ett helt år sen, se vad man förändras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback