♥ Dag 2 - bästa dröm

de finns verkligen en dröm, en dröm som jag verkligen verkligen hoppas på är sann. måste kommer misstolka den, fundera vad som menas, snacka och dömma. men de skiter jag i!


de va för ungefär 2 månader som den inträffade. tror det vad en vanlig skoldag.
jag drömde om lyckan och kärleken igen. jag drömde helt enkelt om viktor. skiter i vad ni tycker och tänker nu..
vi pratade, började om, mådde bra och skrattade! det blev en ny start på allt, på oss och vår relation. meningen med drömmen var att det blev vi igen..
det finns ju forskningar att om man drömmer och drömmen slutar efter deras mening så händer det i verkligen, om den slutar innan själva meningen med drömmen inträffat så förblir det en overklig dröm.
vet inte riktigt om jag ska tro på de, eller om jag vågar. tänk om de är sant. jag vet inte alls!
stämmer forskningarna, ja då kan ni lista ut resten själv..
självklart finns hoppet där, att de är sanning. men samtidigt inte. det finns en känsla som inte vågar igen, som vill stanna där den är nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback