♥ Dag 19 – Något jag saknar.

Finns mycket jag saknar, personer tidpunkt ställe mm.
men tror jag ska ta sommaren 2010 som inte kunde ha blivit underbarare. jag förändrades som person och fick en hel ny synpunkt i livet. och inte minst lärde känna nå grymt många nya människor.
sommarlovet invigdes med Stolt och Nykter som pågick långt in på natten.
första veckan var helt chill, var med kompisar solade och träffade massa nytt folk. var i årsunda nåra dagar.
drog upp till lule under midsommar, bästa midsommaren jag vart med om. lärde känna grymt sköna killar, festade och bara lekte.
träffade en vän i sundsvall påväg hem därifrån, saknar massor.
åkte moppe med mimmi, till årsunda nästan hela tiden. var på hedåsen med gamla goda vänner. solade och livet lekte.
sedan drog jag och mimmi ner till göteborg, måste nog vara höjpunkten av allt! helt underbart, helt fria och lekte runt i storstan hela dagarna.
årsunda årsunda årsunda största delen av lovet. träffade min kärlek och livet var på topp.
den 17onde började skolan igen, sorgligt.
men sommarlovet 2010 var det bästa någonsin i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback