♥ Dag 18 – Min bästa födelsedag.

Alla födelsedagar är väl bra på sitt eget vis, eller hur?
men om jag ska prioritera den bästa så måste de vart när jag fyllde 10. min storasyster fyllde 13 och då hade pappa och hans tjej fixat att vi åkte på Birka Paradis kryssning. helt sjukt va kul de va. tycker det är så himla roligt att man åker iväg och verkligen gör något på sin födelsedag, för ärligt så är de lite trist att vara hemma. jag är ju sån som aldrig kan sitta still oxå satt de passade jättebra. tror vi var där i en helg, åkte runt och sådär, jättemysigt. kan tillägga att hela släkten på pappas sida var med. farmor, farfar, faster, kusin, pappa och aa alla!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback