♥ Dag 17 – Min favoritresa.

Min favorit resa går helt klart till Orlando, Florida, USA! Jag blev medbjuden min moster och hennes man när dom skulle åka dit. Det var för 2 år sen på sommaren, helt underbart! Vi var där i 6 dagar, under den tiden kan jag lova att vi han med sjuuukt mycket.
på 4 dagar var vi på 6 nöjesfält, helt otroligt vad fantasi dom har.
jag och mosten kom inte ens 1/3 av köpcentret på 6 timmar, vi choppade i två dagar.
inte en dag var vi stilla och tog de lugnt, grymt kul var det. men nu får bilder tala för sig själv.
kan tillägga att vi bodde på näst bästa hotellet i florida.


bush gardens


disney WORLD.



  • Universal's Islands of Adventure &
  • Universal Studios Florida




  • verkligen one at a life resa!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback