♥ Dag 16 – Min önskelista.

jag vet ju inte riktigt vad jag önskar mig. är mest så att jag vill ha saker just när jag vill ha de och inte allt på samma gång. även om de är så sjukt grymt kul med julafton och massa paket, men vet aldrig vad jag vill ha i dom. så roligt med överraskningar. men jag ska försöka få fram en önskelista iaf.
  1. moppe
  2. moppekort
  3. pengar
  4. resa till göteborg
  5. ansiktsbehandling
  6. fler hål i öronen
  7. navelpiercing
  8. löshår
  9. vaxning
  10. tjocktröjor från junkyard.se
  11. SSS mjukisar
  12. presentkort på köpis/bikbok/sea fun/h&m
  13. underkläder
  14. jeans med snygga bakfickor
  15. ******
de va visst lite som jag ville ha, hehe. men då vet ni vad ni ska köpa (aaa) bra för mig själv oxå så jag vet vad jag ska säga till släkten, glömmer bort allt annars ;) haha

Kommentarer
Anonym säger:

nr 11 inte bra. inte bra..

2010-12-12 | 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback