♥ Dag 11 – Någon jag kan prata med om allt.

detta var egentligen gårdagen men hade inte riktigt tid och motivation till att skriva det igår så gör det idag ist.


Mimmi Bergström
Du måste vara den som verkligen vet mest om mig. Allt berättar jag för dig, du lyssnar. skrattar när de är läge, tröstar när nått har hänt, lyssnar intresserat och ställer upp, vilket sammanhang det än är. vad jag än säger så stannar det alltid hos oss. mitt förtroende och tillit till dig är så hög så det går inte att jämföra. vi delar allt, alla tankar och känslor. jag är så tacksam att jag har någon som bryr sig så mycket och tar vara på tiden som vi har och kommer ha. så mycket som jag älskar dig finns det ingen annan som kan göra och så mycket som jag bryr mig om dig är svårt att förstå.
älskar dig mimmi, hur hade det sett ut om det inte var vi två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback