blogg måste vara de bästa som uppfunnits

ledsen men blev inga bilder, inte bara de, planerna för kvällen blev ändrade oxå. kom till donken och jag skojar inte när jag säger att det var helt dött, typ en människa.
så gick till brorsan och handla åt han, menas godis till oss oxå! så var där hela kvällen, typ 2-3 timmar, så himla kul! älskar verkligen att vara där, men kan prata om allt utan att tänka på vad man säger.
så var jag en duktig flicka och lyssna på mamma när jag skulle hem så nu är hon stolt över sin tjej!
tänker faktiskt ta och plocka ihop allt som ska med tills imon, hmm måste skriva en lista så jag inte glömmer nått..
  • svart tråd   X
  • synål   X
  • sax   X
  • måttband   X
  • tuperingsborste   X
  • hårspray   X
  • hårsnodd   X
  • plattång   X
  • smink (puder marcara kajal täckstift ögonskugga)   X
  • parfym   X
  • deo   X
  • plånbok   X
  • tamponger bindor   X
  • nycklar   X
  • busskort   X
  • headset   X
  • presentkortet   X
märks verkligen skittydligt att jag aldrig använder handväska, hahahah!
men nu så ska vi köra på de! :))))
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback