antagligen de bästa som hänt mig!

morgon på er!
hade inte riktigt sån stor lust att blogga igår.
fixade en sak med monika sen så stack vi ut, till donken givetvis. fan hela sandviken epa raggare va där, haha! så kom mathilda med halv 11 bussen och sånt. åkte hem vid halv 12 och sånt, hon sov hos mig! somna sent inatt, kunde verkligen inte sova. va alldeles för pigg och hyper för de. men halv 4 lyckades vi somna äntligen.
vaknade halv 11 idag och duschade sen har jag vart barnvakt åt lillbrorsan, mathilda kom upp ur sängen hon oxå efter ett tag.
så har precis fixat mig och ska fortsätta med mathildas hår. sedan kommer skitungarna hit och vi drar till valbo.
synd bara att min kamera har strejkat, blir inte direkt mycke bilder då.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback