22 december

godmorgon sötisar!
tror inte jag har skrattat så mycke som jag gjorde igår kväll. satt och snacka och cama med min bebis rasmus! åååh va grymt kul de va, ni som har mig på fb kanske undrar lite vad jag höll på med men då vet ni att jag bara vad glad, hehe!
Rasmus Åkerlund - men det stod häst, fast jag såg de inte!
---
Julia Boberg - vattengurka, fan de måste jag prova!!
Rasmus Åkerlund - och då säger jag ...... fan jag kommer inte på nått
---
Julia Boberg - nu ska jag äta dajm ;) 
Rasmus Åkerlund - nääää men sloooota! då ska jag klunka julmusten! *2min senare* aaaaahj min hals, nu kommer jag bli speendad!!!
----
hehe ja ni fattar kanske inge mycke men kul att vi!
hur som helst, hade sovmorgon idag som tur var. har börjat klä på mig lite men ska ta och dra på mig en tröja och slänga på lite makeup runt ögonen sen så ska jag käka och dra till skolan!
kommer ha nå så kan aulan på morgonen sen så ska vi få betyg och 8a ska samlas och ha riktig mysig avskedstid tillsammans. hoppas verkligen dom ställer upp på gruppfoto, kommer sakna dom så grymt mycke!
men skriver mer senare då, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback